Εγγραφείτε στο Newsletter της ΝΟΜΗΣ

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνήστε με ΝΟΜΗ
Όλες οι κατηγορίες
Αφιερώματα

Τρόποι ενυδάτωσης για τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού!

Δροσιά και απόλαυση!

Τους καλοκαιρινούς μήνες ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται να δίνουμε στην ενυδάτωση του οργανισμού η οποία προλαμβάνει την αφυδάτωση.

Λόγω της υψηλής θερμοκρασίας προκύπτει εφίδρωση με αποτέλεσμα να χάνονται ηλεκτρολύτες οι οποίοι πρέπει να αναπληρώνονται ώστε να μην οδηγηθεί ο οργανισμός σε αφυδάτωση.

 

Οι  γενικές συστάσεις για την ημερήσια πρόσληψη υγρών κυμαίνονται σε:

1,3 – 3,3 L/ημέρα για  τα παιδία, 2,7L/ημέρα για τις γυναίκες και  3,7 L/ημέρα για τους άνδρες.

Η παρουσία φυσικής δραστηριότητας και θερμού περιβάλλοντος αυξάνει περεταίρω τις ημερήσιες ανάγκες.

Πώς μπορείτε να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας;

 

  • Φροντίστε να έχετε κοντά σας ένα μπουκάλι νερό ώστε να πίνετε σε τακτικά χρονικά διαστήματα καθώς το αίσθημα δίψας αποτελεί σημάδι αφυδάτωσης.
  • Φροντίστε να καταναλώνετε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως διότι περιέχουν υψηλή συγκέντρωση νερού με αποτέλεσμα να βοηθούν να καλύψετε τις ανάγκες σας.Μπορείτε εύκολα να φτιάξετε το δικό σας σπιτικό αφέψημα προσθέτοντας κάποιο βότανο της επιλογής σας σε κρύο νερό όπως: Λουίζα, μέντα, δυόσμο, θυμάρι, τριαντάφυλλο μαζί με λίγο χυμό λεμονιού, τζίντζερ και θυμαρίσιο μέλι προσφέροντας στον οργανισμό σας ενυδάτωση, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες.

 

  • Φτιάξτε σπιτική γρανίτα από τον χυμό φρούτων της αρεσκείας σας, τοποθετήστε τα σε ειδική θήκη και καταψύξτε για 2 ώρες περίπου.
  • Δημιουργήστε το δικό σας smoothie αναμειγνύοντας φρέσκο γάλα ή γιαούρτι, φρούτα εποχής και μέλι. Θα μπορούσατε να το καταναλώσετε ως σνακ προσφέροντας σας εκτός από ενυδάτωση, ενέργεια, πρωτεΐνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία.
  • Όσον αφορά στον καφέ πιθανόν να έχετε ακούσει ότι προκαλεί αφυδάτωση, όμως σύμφωνα με έρευνες μπορείτε με ασφάλεια να καταναλώνετε 400mg καφεΐνης ημερησίως χωρίς να σας προκαλέσει αφυδάτωση.
  • Τέλος, καλή επιλογή που θα σας προσφέρει βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και θα σας βοηθήσει να φτάσετε κοντά στον ημερήσιο στόχο κατανάλωσης υγρών αποτελούν οι φυσικοί χυμοί – σπιτικοί ή του εμπορίου – αρκεί να μην περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα και συντηρητικά.
Share
Tags

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου