fbpx

Εγγραφείτε στο Newsletter της ΝΟΜΗΣ

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνήστε με ΝΟΜΗ
Όλες οι κατηγορίες
Συνεντεύξεις

Omerta Coffee Roasters. Όταν η παράδοση συναντά την τεχνολογία!

Να έχει ο καφές τη θέση που του αξίζει! Αυτό είχε στόχο ο κύριος Τζίμης και το πέτυχε!

Ήταν το 2014 όταν ο κύριος Τζίμης αναγνώρισε ένα κενό στην ελληνική αγορά του καφέ. Έχοντας ήδη, από το 2007, την εμπειρία της χονδρικής διάθεσης εσπρέσσο, αναγνώρισε ότι ο ελληνικός, ο δικός μας καφές, δεν κατείχε στην ελληνική αγορά τη θέση που του αξίζει. 

Τη θέση που είναι συνδεδεμένη με την ιστορία μας, τα αρώματα που μας ταξιδεύουν σε άλλες εποχές!

Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για την παραγωγή ποιοτικού καφέ και αυτή η ιδέα του προσέφερε ένα μαγευτικό ταξίδι που τον βρίσκει 5 χρόνια μετά με 6 κωδικούς καφέ που παράγονται στη δική του σύγχρονη μονάδα παραγωγής με τα πιο σύγχρονα μέσα αλλά και την πίστη στην παράδοση.

Ο κύριος Τζίμης παρομοιάζει πλέον τον Omerta με τη γυναίκα: όμορφο, μυστήριο, που σε ταξιδεύει!

Πείτε μας λίγα λόγια για τη δραστηριότητα σας. Πώς ξεκινήσατε; Γιατί ασχοληθήκατε με το τρόφιμο;

 

Η ενασχόληση μας με τον καφέ ξεκίνησε το 2007 με την χονδρική διάθεση καφέ εσπρέσσο. Από τα πρώτα χρόνια εισόδου μας στη αγορά αυτή, διαπιστώσαμε ότι ο ελληνικός καφές, αν και είναι άρρηκτα δεμένος με την κουλτούρα μας, δεν είχε τη θέση που του άρμοζε. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για την παραγωγή ελληνικού καφέ το όχι και τόσο μακρινό 2014.

Ξεκινώντας την έρευνα μας για την πραγμάτωση του σκοπού αυτού και όσο προχωρούσαμε, μαθαίναμε και εξερευνούσαμε τον υπέροχο αυτό κόσμο του καφέ, δημιουργώντας έτσι μια σχέση με το προϊόν αυτό σχεδόν, «ερωτική».

Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε πράξη μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής, έτσι ώστε να μπορέσουμε να αναδείξουμε την διαφορετικότητα και την δυναμική που έχει ο ελληνικός καφές, όπως την ξέραμε στο παρελθόν και όπως την αποζητάμε σήμερα.

Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρία σας και τα προϊόντα σας. Τι είναι αυτό που τα διαφοροποιεί από παρόμοια προϊόντα τις αγοράς;

 

Ο κατάλογος μας προς το παρόν αριθμεί 6 κωδικούς, οι τρεις εκ των οποίων αφορούν σε ελληνικό καφέ ξανθό, σκούρο και ελληνικό ντεκαφεϊνέ, καθώς και τρεις κωδικούς για καφέ φίλτρου.

Ο στόχος που είχαμε από την αρχή ήταν η δημιουργία premium προϊόντων προσιτά όμως σε όλους. Αυτό που κατά την γνώμη μας διαφοροποιεί τα προϊόντα μας από τον ανταγωνισμό είναι ο τρόπος παραγωγής μας, ο οποίος συνδυάζει τον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής μέσα από σύγχρονες μεθόδους έλεγχου και αυτοματισμού.

OMERTA. Τι κρύβεται πίσω από ένα τέτοιο όνομα και ένα τέτοιο προϊόν;

 

Εντιμότητα, σεβασμός και αφοσίωση σε αυτό που κάνουμε άλλα και προς τους πελάτες μας, καθώς και κάποια καλά κρυμμένα μυστικά που σας προσκαλούμε να ανακαλύψετε σε ένα φλιτζάνι καφέ.

Υπάρχει κάποια πληροφορία που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας; Ποιο το μυστικό της επιτυχίας σας;

 

Όραμα, μεράκι αγάπη για το προϊόν, ποιοτική πρώτη ύλη και σκληρή δουλειά.

Στην Ελλάδα παρατηρούμε πολύ καλό επίπεδο σε συσκευασίες και εικόνα από τους παραγωγούς. Τι σας ωθεί να προσπαθείτε για ένα καλό packaging;

 

Με την ίδια αγάπη και μεράκι που ασχολούμαστε με τον καφέ, προσεγγίζουμε και το θέμα της συσκευασίας. Επιλέξαμε σακουλάκι με zip το οποίο σπάνια το βλέπεις σε ράφι σούπερ μάρκετ και μάλιστα για ελληνικό καφέ. Ο λόγος είναι για να μπορέσει ο τελικός καταναλωτής να κρατήσει τα αρωματικά και τα γευστικά χαρακτηριστικά του προϊόντος μέχρι το τελευταίο γραμμάριο.

Γυναικείες φιγούρες στην συσκευασία. Γιατί αυτό;

 

Η αρχική μας φιλοσοφία ήταν να δημιουργήσουμε κάτι όμορφο, μοναδικό, που να σε ταξιδεύει. Ένα έργο τέχνης, έτσι όπως γίνεται όταν αντικρίσεις μια όμορφη γυναίκα και φυσικά η κάθε μία από αυτές είναι μοναδική, κάθε εικόνα της συσκευασίας αντιπροσωπεύει και το προϊόν που είναι μέσα της. Ξανθιά για τον ξανθό καφέ μελαχρινή για τον σκούρο και αφρικανή για τον φίλτρου. 

Συνδυάσαμε λοιπόν τον καφέ με το γυναικείο φύλο και το χρησιμοποιήσαμε στην συσκευασία τιμώντας έτσι κατά κάποιο τρόπο την γυναίκα σαν οντότητα αλλά και σαν καταναλωτή.

Είναι για μας, αν θέλετε, μια σπονδή στη γυναίκα αλλά και σε έναν καφέ στα ομορφότερα του.

Ελλάδα ή διεθνείς αγορές; Που στοχεύετε και πως βλέπετε να εξελίσσεται η ελληνική αγορά;

 

Βασικός μας στόχος είναι η τοπική και γενικά η ελληνική αγορά, όμως δεν αποκλείουμε και πωλήσεις στο εξωτερικό.

Ήδη υπάρχει ενδιαφέρον από πελάτες στο εξωτερικό και προϊόντα μας έχουν ταξιδέψει στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και την Ολλανδία.

Share
Tags

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου