Εγγραφείτε στο Newsletter της ΝΟΜΗΣ

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνήστε με ΝΟΜΗ
Όλες οι κατηγορίες
Συνεντεύξεις

Η Βοσκοπούλα ετοιμάζεται για το πρώτο της, «μεγάλο ταξίδι» στην Έκθεση Anuga 2019!

Έχουν περάσει 2 χρόνια και πολλές επιτυχίες από το ξεκίνημα τους και η οικογένεια Καππάτου ετοιμάζεται να συστηθεί στην μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων της Ευρώπης!

Τον Αντώνη, την Εβελίνα και όλα τα άλλα μέλη της οικογένειας Καππάτου τα γνωρίσαμε, πριν 2 χρόνια, όταν και σχεδίασαν τις πρώτες τους συσκευασίες για να ανοίξουν τα φτερά τους στην ελληνική αγορά! Οι χαρακτήρες όλων πολύ έντονοι και χαρωποί, άλλωστε κρατούν και ζουν στην Κεφαλλονιά, ένα νησί που είναι γνωστό σε όλους για το ταμπεραμέντο και τη βουρλισιά (τρέλα) των κατοίκων του! Και πως να μην είναι, όταν εδώ και 100 χρόνια όλη η οικογένεια χαρίζει υπέροχες γεύσεις και καταφέρνει χαμόγελα στα πρόσωπα των επισκεπτών του καταστήματος! Είναι αλήθεια. Η Βοσκοπούλα είναι ένα αιωνόβιο brand και το φυσικό της κατάστημα στην Κεφαλλονιά μετρά περισσότερα από 100 χρόνια λειτουργίας!

 

Ο Αντώνης και η Εβελίνα, οι 2 νεότεροι της οικογενείας, άρχισαν να δίνουν στο όνειρο τους μορφή πριν 2 χρόνια, όταν και ξεκίνησαν να σχεδιάζουν τη στρατηγική τους για επέκταση της δραστηριότητας τους. Όνειρο τους δεν ήταν άλλο από το να δημιουργήσουν μια σειρά προϊόντων που θα μπορούν να ταξιδέψουν σε κάθε άκρη της γης. Σκοπός τους ήταν να μοιράζουν διάπλατα χαμόγελα σε κάθε άνθρωπο που βρίσκεται μακρυά από την Κεφαλλονιά. Και μέχρι τώρα τα καταφέρνουν πολύ καλά.

 

Η δράση τους αποτελεί για εμάς στη ΝΟΜΗ μια πολύ όμορφη ιστορία που κάθε επισκέπτης μας πρέπει να γνωρίζει. Αποτελεί παράδειγμα για το πως μια μικρή, τοπική επιχείρηση «γλιστρά» μέσα στις δεκαετίες και τους αιώνες και καταφέρνει όχι μόνο να στέκεται όρθια, αλλά να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει. Και όλα αυτά με όπλο την καλή αύρα των «Καππαταίων», που δεν ξέρουν τίποτα άλλο πέρα από το να χαμογελάνε, να δουλεύουν με μεράκι, να μοιράζουν χαρά και όμορφες, ανεκτίμητες στιγμές!

 

Καλησπέρα παιδιά! Συναντιόμαστε ξανά, μετά από μια έντονη σαιζόν για εσάς! Τι συναίσθημα σας άφησε ο φετινός χρόνος;

 

Καλησπέρα και σε εσάς παιδιά, χαιρόμαστε πολύ που σας βλέπουμε εκ νέου τώρα το Σεπτέμβρη που έχει περάσει ο μεγάλος όγκος δουλειάς του καλοκαιριού! Η φετινή σαιζόν ήταν, όπως είπατε και εσείς, έντονη, μια πραγματική πρόκληση για εμάς και τους συνεργάτες μας! Η προετοιμασία είχε βέβαια ξεκινήσει από την άνοιξη θα λέγαμε, μιας και μετά την επιτυχημένη συμμετοχή μας στην FoodExpo καταπιαστήκαμε  με τις καινούργιες μας συνεργασίες με distributors στο εξωτερικό αλλά επειδή η βάση μας είναι στην Κεφαλλονιά, ένα νησί που δέχεται αυξημένο αριθμό επισκεπτών κάθε καλοκαίρι, ο εργασιακός μας κύκλος κορυφώθηκε μέσα στο καλοκαίρι. Κάνοντας έναν πρόχειρο υπολογισμό  μπορούμε να σας πούμε ότι ο φετινός χρόνος αντάμειψε τη σκληρή προεργασία που είχαμε κάνει μιας και δρέψαμε τους καρπούς των ιδεών μας με τον καλύτερο τρόπο! Θα λέγαμε, επομένως, ότι αυτό το καλοκαίρι μας άφησε την πιο γλυκιά επίγευση!

Τι θα λέγατε για τη Βοσκοπούλα, πως εξελίχθηκε τελικά το εγχείρημα που είχατε στο μυαλό σας;

 

Είδαμε το project και τις ιδέες μας πραγματικά να παίρνουν σάρκα και οστά! Δε σας κρύβουμε ότι μετά την εκ βάθρων ανανέωση των συσκευασιών μας και του brand μας , διατηρούσαμε τις επιφυλάξεις μας για το πώς θα δεχτεί το καταναλωτικό κοινό το rebranding της επιχείρησής μας, όμως κρίνοντας πλέον από το feedback των συνεργατών μας και των καταναλωτών, ποντάραμε στην ιστορία μας και τα ποιοτικά μας προϊόντα και κερδίσαμε το στοίχημα! Οι νέες συσκευασίες μας έδωσαν τη δυνατότητα να προωθήσουμε τα προϊόντα μας εκτός της τοπικής αγοράς και να τα κάνουμε ευρέως γνωστά στις αγορές τόσο της χώρας μας όσο και του εξωτερικού. Αποτέλεσαν το διαβατήριο, αν θέλετε, για να υλοποιηθεί ο αρχικός στόχος μας που ήταν η ενίσχυση της εξωστρέφειας της επιχείρησής μας και η θερμή υποδοχή του νουγκά, του παστοκύδωνου, της μάντολας, του παστελιού, της συκομαίδας, του αμυγδαλωτού από τις αγορές του εξωτερικού ήρθε σαν επιστέγασμα ανταμοιβής στους κόπους μας.

"είναι πραγματικά μοναδικό συναίσθημα να βλέπεις το  χειροποίητο προϊόν που σου έμαθε την τέχνη του ο παππούς και ο πατέρας σου να βρίσκεται στα ράφια των καλύτερων ελληνικών και ξένων delicatessen!"

Τα νέα σας δεν σταματούν! Κάθε φορά που συναντιόμαστε υπάρχει και κάτι! Για πείτε μας τα πιο σημαντικά!

 

Και είναι ανείπωτη η χαρά μας που τα νέα μας δε σταματούν γιατί είναι ένδειξη ότι έχουμε στρέψει το βλέμμα μας προς την κατάλληλη κατεύθυνση και οι ενέργειές μας είναι οι αρμόζουσες για την πραγματοποίηση όλων των στόχων μας! Μας είχατε αφήσει μετά την επιτυχημένη συμμετοχή μας στην FoodExpo που είχε γίνει στην Αθήνα και που αποτέλεσε το βάπτισμα του πυρός για εμάς: γνωρίσαμε νέους συνεργάτες και μπορέσαμε να δούμε πώς περίπου κινείται ο χώρος της εξαγωγής ελληνικών ποιοτικών προϊόντων. Έχοντας αυτό σα βάση πετύχαμε δυο πολύ σημαντικούς μας στόχους: ο πρώτος ήταν η συνεργασία μας με τα Hellenic Duty Free και πλέον μπορείτε να βρείτε όλους μας τους κωδικούς στα αεροδρόμια Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», Ζακύνθου «Διονύσιος Σολωμός» και βεβαίως Κεφαλληνίας «Άννα Πολλάτου» και η συμμετοχή μας στην ANUGA, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων παγκοσμίως!

 

Η είσοδος των κωδικών μας στα καταστήματα του αεροδρομίου ήταν κάτι που επιζητούσαμε καιρό τώρα καθότι αποτελεί ένα βαρόμετρο αν θέλετε για εμάς για το πώς βλέπει ένας ξένος αγοραστής το προϊόν μας στο ράφι ενός καταστήματος που δεν είναι το δικό μας και επιλέγει να το αγοράσει ανάμεσα σε άλλα παρεμφερή προϊόντα. Δε σας κρύβουμε ότι η απήχηση που είχαν οι κωδικοί μας, όχι μόνο η κλασσική κόκκινη μάντολα και η μάντολα μελιού, ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και στα τρία συνεργαζόμενα αεροδρόμια και μας έδωσε μια καλή εικόνα του πώς θα πρέπει να προετοιμαστούμε για την επόμενη χρονιά.  Επί τη ευκαιρία να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε στα πλάνα μας τη δημιουργία νέων συσκευασιών που θα πλαισιώσουν άλλους κωδικούς μας, τις οποίες θα δείτε οσονούπω στα ράφια! 

Σήμερα μας πληροφορήσατε πως θα συμμετέχετε σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων παγκοσμίως, την ANUGA 2019 που λαμβάνει χώρα στην Κολωνία! Πως αποφασίσατε να συμμετέχετε εκεί και ποιος είναι ο σκοπός σας;

 

Η συμμετοχή μας στην ANUGA 2019 υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μας όταν αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στην περσινή FoodExpo αλλά οι τελικές ζυμώσεις έγιναν όταν κάναμε τον απολογισμό μας τόσο από την έκθεση όσο και από τις καινούργιες συνεργασίες μας καθότι ήρθαμε αντιμέτωποι με  το κάτωθι δίλημμα : είτε θα ανανεώναμε τη συμμετοχή μας στην FoodExpo και θα προσπαθούσαμε να συνάψουμε συνεργασίες με ξένους αγοραστές εκεί είτε θα κάναμε το τεράστιο βήμα του να βγούμε σε μια παγκόσμια έκθεση και να αντιπροσωπεύσουμε την επιχείρησή μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και έτσι έγινε! Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι ένα άγνωστο τερέν σε όλους μας όμως πιστεύουμε ότι τα προϊόντα μας είναι αντάξια αντίστοιχων που βρίσκουμε στις Ευρωπαϊκές αγορές και μπορούν να σταθούν επάξια ανάμεσά τους, άλλωστε δύο από τους κωδικούς μας έχουν ήδη παγκόσμια αναγνώριση από τα Great Taste Awards. Έτσι λοιπόν θα συμμετάσχουμε για πρώτη φορά στην ιστορία μας σε μια τέτοιου επιπέδου έκθεση με κυρίαρχο σκοπό αφενός να προωθήσουμε τα ποιοτικά χειροποίητα προϊόντα που παράγουμε και αφετέρου να συνάψουμε, αν ευοδώσει, κάποια συνεργασία με international buyer.

Πιστεύεις το κοινό της έκθεσης θα αγαπήσει τις γεύσεις και τα προϊόντα σας; Ποια είναι η γενική άποψη των ξένων αγοραστών για εσάς;

 

Πιστεύουμε ότι τα προϊόντα μας απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες  καταναλωτών, κοινώς οι κωδικοί μας καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα απαιτήσεων: γλυκά χωρίς ζάχαρη όπως η συκομαϊδα, γλυκά με βάση το φρέσκο και ακατέργαστο φρούτο όπως το παστοκύδωνο, γλυκά που εντάσσονται στα υγιεινά σνακ όπως το παστέλι μας, γλυκά που συνοδεύουν άψογα το τέλος ενός γεύματος όπως το αμυγδαλωτό και γλυκά που το καταναλωτικό κοινό τα γνωρίζει ήδη όπως το νουγκά ή αλλιώς μαντολάτο. Θα δώσουμε τη δυνατότητα στους επισκέπτες της έκθεσης να δοκιμάσουν τα προϊόντα μας εκεί και να τους λύσουμε την όποια απορία τους δημιουργηθεί από το πώς το παράγουμε μέχρι το πώς το συσκευάζουμε και φτάνει έτοιμο το τελικό προϊόν στον αγοραστή. Οι ξένοι αγοραστές θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ενθουσιώδεις με τους κωδικούς μας και για εμάς αυτό βασίζεται στο εξής τρίπτυχο: μαθαίνουν την ιστορία της οικογενειακής μας επιχείρησης, αναγνωρίζουν την αρτιότητα του προϊόντος μας  και ενθουσιάζονται με τη συσκευασία.  Δεν είναι εύκολο να προωθήσουμε ένα προϊόν που είναι παραδοσιακό γλυκό ενός νησιού σε ένα παγκόσμιο αγοραστικό κοινό όμως οι ξένοι αγοραστές που προμηθεύτηκαν από εμάς τα γλυκά μας έμειναν ικανοποιημένοι από την αποδοχή που είχαν οι κωδικοί μας από τους καταναλωτές τους.

Είναι δύσκολο για μια ελληνική εταιρία να παρουσιάσει ένα καλό πρόσωπο σε μια παγκόσμια έκθεση; Τι έχετε σκεφτεί για να εντυπωσιάσετε το κοινό;

 

Η ερώτησή σας έχει διττό χαρακτήρα καθ’ ότι αφενός οι ξένοι αγοραστές ένεκα της κρίσης των τελευταίων χρόνων κοιτούν επιφυλακτικά τις ελληνικές επιχειρήσεις αφετέρου όμως εκείνες οι ελληνικές επιχειρήσεις που εκπροσωπούν τη χώρα μας στο εξωτερικό είναι κολοσσοί του κλάδου στον οποίο ανήκουν και δείχνουν το αρτιότερο πρόσωπο εξωστρέφειας και ελληνικής επιχειρηματικότητας στις παγκόσμιες αγορές. Συν τοις άλλοις μέσα από αυτόν τον οικονομικό κυκεώνα επιβίωσαν οι επιχειρήσεις με άρτιες βάσεις, με πλούσιο παρελθόν, παρόν και διάθεση για συνεχή βελτίωση αλλά και αυτοκριτική για να μπορούν να ψέξουν τα κακώς κείμενα της δουλειάς τους και να τα βελτιώσουν. Εμείς, μολονότι μια μικρή βιοτεχνία, φέρουμε πάνω μας ιστορία χρόνων και πληρούμε όσα χαρακτηριστικά προανέφερα επομένως δεν έχουμε να φοβηθούμε την έκθεση μας στο παγκόσμιο κοινό, αντιθέτως θα έλεγα το προσδοκούμε ούτως ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε όποιες διορθωτικές κινήσεις απαιτηθούν για να έχουμε ακόμα καλύτερη παρουσία στις διεθνείς αγορές.

Στην έκθεση την επιχείρησή μας θα την εκπροσωπήσουμε εμείς τα δυο αδέρφια, Αντώνης και Εβελίνα, σαν τέταρτη γενιά, όντας θεματοφύλακες της παρακαταθήκης της οικογένειάς μας, δίνοντας έτσι στο κοινό τη δυνατότητα να συνδιαλεχθούν απευθείας με εμάς τους παραγωγούς πέραν της δοκιμής των προϊόντων μας. Θα διαθέτουμε, βεβαίως, όλους μας τους κωδικούς για να μπορέσουν να τους δουν οι υποψήφιοι αγοραστές καθώς και ενημερωτικό υλικό για την επιχείρησή μας. Συνοψίζοντας θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες και τους καταναλωτές μας που μας τιμούν με την επιλογή τους όλα αυτά τα χρόνια και να τους υποσχεθούμε ότι θα εκπροσωπήσουμε την ιδιαίτερη πατρίδα μας, την Κεφαλονιά, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και θα φροντίσουμε ώστε το παλμαρέ μας να εμπλουτισθεί με όσο το δυνατόν περισσότερες παγκόσμιες και μη εκθέσεις!

Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σας! Σας ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή συμμετοχή!

Share
Tags

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου