fbpx

Εγγραφείτε στο Newsletter της ΝΟΜΗΣ

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνήστε με ΝΟΜΗ
Όλες οι κατηγορίες
Συνεντεύξεις

Η Κατερίνα και η οικογένειά της ονειρεύονται να ταξιδέψουν τη STALIA σε όλο τον κόσμο

Σε κάθε - ιδιαίτερη - φιάλη του premium ελαιολάδου της STALIA, "κρύβονται" η αγάπη στη φύση και το μεράκι για ποιοτικό προϊόν!

Η Κατερίνα, η Φιλάνθη και ο Κοστάμος ξεκίνησαν πριν 3 χρόνια ένα όμορφο ταξίδι. Αποφάσισαν να συνεχίσουν την οικογενειακή παράδοση της καλλιέργειας και παραγωγής ελαιολάδου και να την εξελίξουν στη δημιουργία ενός όμορφου και ποιοτικού προϊόντος. Ήθελαν η STALIÁ να εκφράσει τις ιδέες, το όραμά τους και την προσωπική δουλειά, χτίζοντας βήμα βήμα μόνοι τους κάθε κομμάτι του εγχειρήματος. Πολύτιμη στάθηκε η συμμετοχή του πατέρα τους που εξακολουθεί να συμβάλει κυρίως στη καλλιέργεια και την παραγωγική διαδικασία.

Στην πορεία, με μεράκι και κόπο, εμπλούτισαν τα όσα ήξεραν για το λάδι. Την καλλιέργεια, την διαδικασία παραγωγής, τη συσκευασία, την γευσιγνωσία και άλλες εμπειρίες που διαρκώς διευρύνονται. Από αυτή την δύσκολη αλλά γόνιμη διαδρομή γεννήθηκε λοιπόν η STALIÁ.

Στην μέχρι τώρα μικρή πορεία τους έχουν κατορθώσει να έχουν καλή παρουσία και εξαγωγές σε αρκετές αγορές της Ευρώπης, που αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο.

 

Διαβάστε παρακάτω άλλη μία όμορφη συζήτηση που είχαμε μαζί τους!

 

Πολλοί αναγνώστες μας σας γνωρίζουν, υπάρχουν όμως και κάποιοι που δεν γνωρίζουν τη δραστηριότητα και τα προϊόντα σας. Πείτε μας μία πρόταση που θα τους μείνει αξέχαστη ώστε να συστηθείτε με τον καλύτερο τρόπο.

 

Γεια σας, είμαστε οι άνθρωποι της  STALIAς, η Κατερίνα, η Φιλάνθη και ο Κοστάμος, μιας οικογενειακής επιχείρησης, και συμμετέχουμε ενεργά στην προώθηση και διάδοση του ελληνικού ελαιόλαδου.

Δεν είναι τυχαίο που σας ζητήσαμε να συστηθείτε! Είναι χαρακτηριστικό πως στις μικρές παραγωγές και τα ποιοτικά προϊόντα, ο παραγωγός έχει όνομα, όχι μόνο Brand. Θεωρούμε αναγκαία την ανάδειξη του «προσώπου» πίσω από το κάθε προϊόν. Ποια είναι η άποψή σας;

 

Όσο περνούν τα χρόνια ο καταναλωτής συνειδητοποιεί ότι η ποιότητα αφορά κατά βάση τις μικρές και οικογενειακές επιχειρήσεις και απαιτεί να γνωρίζει περισσότερα για το προϊόν που έχει στα χέρια του αλλά και για τους ανθρώπους που κρύβονται πίσω αυτό. Ταυτόχρονα, ζούμε στην εποχή της εικόνας και της πληροφορίας, όπου ο καταναλωτής έχει τα μέσα να αναζητήσει πληροφορίες για το προϊόν που τον ενδιαφέρει και να το συνδέσει με τα πρόσωπα που το παράγουν.   

Μιλήστε μας για τα προϊόντα σας. Πως ξεκινήσατε με την παραγωγή τους; Γιατί επιλέξατε να δημιουργήσετε αυτά;

 

Η οικογένεια μας παρήγαγε ελαιόλαδο πάρα πολλά χρόνια. Επιθυμούσαμε να  επενδύσουμε στην καλύτερη ποιότητα και το κάναμε. Επόμενη σκέψη ήταν να σχεδιάσουμε μόνοι μας το BRAND μας ώστε να αναδείξουμε με τον καλύτερο τρόπο το προϊόν μας.   

Μοιραστείτε μαζί μας ένα μυστικό για τη συνταγή ή τη δημιουργία του. Υπάρχει κάποιο βήμα στην παραγωγή ή κάποιο υλικό που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα αντίστοιχα προϊόντα;

 

Δεν υπάρχει κανένα μυστικό, υπάρχει αρκετή δουλειά και αγάπη για αυτό που κάνουμε. Πιστεύουμε γενικά ότι το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο της Ελλάδας είναι πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Υπάρχουν αντίστοιχα προϊόντα με το δικό μας τόσο στη ποιότητα όσο και στο design και είναι σημαντικό ότι μαζί χτίζουμε την αγορά του ελαιολάδου κι όχι ο καθένας ξεχωριστά.

Παίζει κάποιο ρόλο η γεωγραφική σας θέση στην παραγωγή των προϊόντων σας;

 

Η αλήθεια είναι πως παίζει, τα κτήματά μας βρίσκονται στην καρδιά της παραγωγής του ελαιολάδου. Η περιοχή μας μάλιστα αποτελεί μητέρα της κορωνέικης ποικιλίας, η οποία είναι μια εκ των καλύτερων ποικιλιών για την παραγωγή ελαιόλαδου, αφού έχει υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Η γεωγραφική θέση που είναι τα δέντρα μας είναι κλιματικά ήπια χωρίς βαρύ χειμώνα ώστε να ευδοκιμεί η καλλιέργεια του ελαιόλαδου. 

Παρατηρούμε μια στροφή του κόσμου προς το παντοπωλείο, το εξειδικευμένο κατάστημα και το ποιοτικό τρόφιμο. Το βλέπετε κι εσείς αυτό και αν ναι πως σας φαίνεται;

 

Nαι το βλέπουμε κ εμείς. Πιστεύουμε ότι ο κόσμος έχει αρχίσει να αναζητά προϊόντα πιο προσεγμένα από μικρούς παραγωγούς αναζητώντας καλύτερη και υψηλότερη ποιότητα αλλά και προσωποποιημένη φροντίδα .

Πιστεύετε έχει μέλλον;

 

Όσον αφορά την ζήτηση σίγουρα έχει μέλλον. Υπάρχουν όμως και άλλοι παράγοντες που δεν βοηθούν πάντα την ανάπτυξη και υποστήριξη των μικρότερων ενεργειών, όπως για παράδειγμα η οικονομία.

Βασικός ανταγωνιστής των ελληνικών προϊόντων είναι τα προϊόντα βιομηχανιών μαζικής παραγωγής είτε ελληνικά, είτε εισαγόμενα. Αναδείξτε μας τους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής πρέπει να επιλέξει τα δικά σας.

 

Δεν είμαστε σίγουροι ότι ο βασικός ανταγωνιστής είναι οι βιομηχανίες μαζικής παραγωγής, καθώς ο καταναλωτής πλέον γνωρίζει πως τα προϊόντα αυτά δεν είναι πάντα το ίδιο ποιοτικά με των μικρών παραγωγών. Γνωρίζει επίσης πως οι μαζικές παράγωγες επιβαρύνουν πέραν της υγείας, το περιβάλλον και την οικονομία. Επιλέγοντας, λοιπόν, προϊόντα μικρών παραγωγών στηρίζει τόσο τις τοπικές αγορές όσο και τους ιδίους, ώστε να μην αναγκαστούν να ενταχθούν κι αυτοί στην μαζική βιομηχανία.

Ποια είναι τα όνειρα σας για το μέλλον;

 

Όπως λέει και το σλόγκαν μας μια σταγόνα (STALIÁ) Ελλάδα να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, εντάσσοντας το ελαιόλαδο στη σύγχρονη γαστρονομία και διατροφή.

Ευχαριστούμε την οικογένεια της STALIA για μία ακόμα ενδιαφέρουσα συζήτηση κι ευχόμαστε το ταξίδι τους να είναι μακρύ!

Share
Tags

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου

Διαβάστε το πρώτο τεύχος του περιοδικού της ΝΟΜΗΣ!

Διαβάστε τώρα Ίσως αργότερα