fbpx

Εγγραφείτε στο Newsletter της ΝΟΜΗΣ

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνήστε με ΝΟΜΗ
Όλες οι κατηγορίες
Συνεντεύξεις

Η Deli ROOM ονειρεύεται ένα νόστιμο κόσμο για όλους!

Και ήδη τα καταφέρνει αρκετά καλά!

Είναι από τις προσπάθειες που ξεκίνησαν με δοκιμές στην κουζίνα ενός σπιτιού με βασικό εξοπλισμό.

Η εμπειρία ωστόσο του κυρίου Ανέστη Ρουσοδήμου ως τεχνολόγος τροφίμων και η θέληση, μαζί με τη σύζυγο του, Βούλα Γάλλου να δημιουργήσουν προϊόντα με χαρακτήρα και ιδιαίτερη γεύση ήταν οι λόγοι που “γέννησαν” το 2014 την Deli ROOM. Έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν ακόμα και σε κλασσικές γεύσεις, αφού η επιλογή των πρώτων υλών τους είναι ιδιαίτερα σημαντική για αυτούς και φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα.

 

Μαρμελάδες και ιδιαίτερες σάλτσες, chutneys, dressings και γλυκά του κουταλιού περιλαμβάνονται στην γκάμα των προϊόντων τους σε προσεγμένο packaging στο οποίο οι δημιουργοί τους έδωσαν προσοχή από την αρχή. 

 

Εμείς συζητάμε για πρώτη φορά μαζί τους για τους λόγους που αποφάσισαν το 2014, στην Ελλάδα της κρίσης, να δημιουργήσουν την Deli ROOM.

Πείτε μας λίγα λόγια για τη δραστηριότητα σας. Πώς ξεκινήσατε; Γιατί ασχοληθήκατε με το τρόφιμο;

 

Ως τεχνολόγος τροφίμων εργάστηκα σε μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων για περίπου 8 χρόνια ως υπεύθυνος παραγωγής, διασφάλισης ποιότητας και έρευνας και ανάπτυξης. Με την γυναίκα μου Βούλα Γάλλου, ηλεκτρολόγο μηχανικό, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε προϊόντα τα οποία θα απευθύνονταν τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά τα οποία θα ξεχώριζαν ως προς την γεύση και την διαφορετικότητα τους. Συνδυάζοντας την εμπειρία με την όρεξη για δημιουργία ξεκινήσαμε το ταξίδι το 2014 αρχικά με δοκιμές σε κατσαρόλες στο σπίτι και εν συνεχεία στο εργαστήριο με βασικό εξοπλισμό.

Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρία σας και τα προϊόντα σας.

 

Το DeliRoom αποτελεί μια εταιρεία με μοναδική προϊοντική ταυτότητα. Το Deliroom έχει ως σταθερό άξονα την δημιουργία εξαιρετικών προϊόντων και γεύσεων που απευθύνονται τόσο στον επαγγελματία όσο και στον καταναλωτή. Στόχος πάντα είναι να δημιουργούμε καινούργια προϊόντα τα οποία θα έχουν ξεκάθαρο χαρακτήρα και μοναδικό γευστικό προφίλ. Ο καταναλωτής θέλουμε να γνωρίζει τις γεύσεις μας με κλειστά μάτια. Αυτό μέχρι τώρα μας κάνει να ξεχωρίζουμε και πλέον να μας αναζητούν νέοι πελάτες.

Τι κρύβεται πίσω από ένα τέτοιο προϊόν; Υπάρχει κάποια πληροφορία που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

 

Πίσω από τα προϊόντα μας κρύβεται μια καθημερινή υπερπροσπάθεια σε όλους τους τομείς. Το προϊόν είναι το περιεχόμενο αλλά απαιτεί την υποστήριξη σε όλο το φάσμα των λειτουργιών μιας επιχείρησης. Θα έλεγα ότι όποιος δοκιμάζει τα προϊόντα μας αναγνωρίζει αυτή την προσπάθεια σε κάθε μπουκιά.

Η γεωγραφική θέση έχει κάποια σχέση με τα προϊόντα σας;

 

Τα προϊόντα μας δεν χαρακτηρίζονται ως Γ.Π ή Π.Ο.Π αλλά σίγουρα οι πρώτες ύλες για εμάς είναι πολύ σημαντικές και σε κάποια προϊόντα καθοριστικές, όπως στο γλυκό ελιά και στην μαρμελάδα ελιά.

Πως προβλέπετε το μέλλον στην ελληνική παραγωγή; Υπάρχει περιθώριο για ανάπτυξη;

 

Η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να αναπτύξει την παραγωγή της. Είμαστε μια χώρα η οποία μπορεί και πρέπει να συνδυάσει άριστα τους διάφορους τομείς. Είμαστε πολύ πίσω ακόμα στο κομμάτι του μάρκετινγκ τροφίμων. Αν υπάρξει ουσιαστική βελτίωση στο κομμάτι αυτό πραγματικά πιστεύω ότι η Ελλάδα μπορεί να υποστηρίξει με υψηλής αξίας τρόφιμα όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Μας λείπει ακόμα ο ξεκάθαρος χαρακτήρας και σίγουρα εμείς οι νεότεροι στον χώρο πληρώνουμε τις κακές εμπορικές πρακτικές των παλαιοτέρων.

Ελλάδα ή διεθνείς αγορές; Που στοχεύετε και πως βλέπετε να εξελίσσεται η ελληνική αγορά;

 

Στην Ελλάδα η κατάσταση τα τελευταία χρόνια ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη. Όσο καλό προϊόν και να παράγεις όσο και αξία να έχει σίγουρα η αγορά ευνοεί το φθηνό. Είναι απόλυτα φυσιολογικό όταν οι μισθοί έχουν συρρικνωθεί και ο κόσμος προσπαθεί να διασφαλίζει τα απαραίτητα. Για εμάς όμως αυτό δεν αποτέλεσε απαγορευτικό παράγοντα και δικαιωθήκαμε. Ήρθε η στιγμή που αντιλήφθηκαν και οι επαγγελματίες του χώρου αλλά και οι καταναλωτές ότι αγοράζοντας από μια μικρή βιοτεχνία η οποία όμως κάνει εξαιρετική δουλειά η διαφορά στην τιμή θα έρθει πίσω σε πελάτες. Έτσι αντιμετωπίζουμε την δυσκολία του ανταγωνισμού όσο αφορά στην τιμή.

Παρόλο που αποτελούμε μια μικρή επιχείρηση, τα τελευταία δύο χρόνια, εξάγουμε σταθερά στην Αυστρία, σε delicatessen τροφίμων. Έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον και από άλλες χώρες όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα όπου βρισκόμαστε στην φάση της πρώτης εξαγωγής. Η διεθνής αγορά είναι τεράστια αλλά πρέπει κάθε προσέγγιση να γίνεται με επαγγελματισμό και συνέπεια. Δυστυχώς η φήμη των ελλήνων εμπόρων δεν είναι η καλύτερη μέχρι στιγμής, κάτι που πιστεύω ότι μπορεί να αλλάξει με τους νεότερους.

Ξεχωρίζετε κάποιο από τα προϊόντα σας; Αν ναι ποιο και γιατί;

 

Είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε κάποιο διότι το κάθε ένα έχει ένα μοναδικό γευστικό προφίλ. Αυτός είναι και ένας από τους στόχους μας. Να δημιουργήσουμε πολλά και μοναδικά προϊόντα και όχι ένα μόνο πολύ γνωστό και τα άλλα να ακολουθούν!

Στην Ελλάδα παρατηρούμε πολύ καλό επίπεδο σε συσκευασίες και εικόνα από τους παραγωγούς. Τι σας ωθεί να προσπαθείτε για ένα καλό packaging;

 

Το branding και το packaging είναι τα μέσα με τα οποία προσπαθείς να πεις, χωρίς λέξεις, όσα περισσότερα μπορείς για το προϊόν σου. Σίγουρα παίζει καθοριστικό ρόλο ειδικά για τις συσκευασίες retail. Από την πρώτη στιγμή στο Deliroom δώσαμε μεγάλη βαρύτητα στην εικόνα και είχαμε πολύ καλό feedback. Όπως και με τις πρώτες ύλες έτσι και με την συσκευασία φροντίσαμε να κάνουμε αξιόλογη επένδυση και δικαιωθήκαμε από την πρώτη στιγμή. Δεν φτάνει όμως μόνο η συσκευασία. Αν το περιεχόμενο δεν είναι το ίδιο και καλύτερο της συσκευασίας, το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό για τον καταναλωτή. Για αυτό προσοχή: Όταν δημιουργείς μεγάλες προσδοκίες με την συσκευασία πρέπει  το προϊόν σου να ανταποκρίνεται σε αυτές. 

Σκεφτήκατε ποτέ να τα “παρατήσετε” και να αλλάξετε δραστηριότητα;

 

Η εταιρία ξεκίνησε το 2014 σε μια περίοδο όπου περισσότερες εταιρίες έκλειναν παρά άνοιγαν.

Πραγματικά οι δυσκολίες ήταν και είναι πολλές. Σε κάθε δυσκολία αξιολογούσαμε την κατάσταση και πάντα σκεφτόμασταν τον λόγο που ξεκινήσαμε την επιχείρηση. Το αρχικό κίνητρο είναι πάντα πιο δυνατό από οποιαδήποτε δυσκολία. Να τα παρατήσουμε δεν ήταν ούτε και είναι για εμάς επιλογή, στο Deliroom είναι ξεκάθαρο ότι έστω και με μικρά βήματα ο μόνος δρόμος μας είναι προς τα μπροστά.

Μπορούν οι Έλληνες παραγωγοί να κάνουν τη διαφορά στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων; Τι πιστεύετε;

 

Οι Έλληνες παραγωγοί κάνουν ήδη διαφορά στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων. Δυστυχώς το μερίδιο αγοράς των εισαγόμενων προϊόντων παραμένει υψηλό. Οι έμποροι θα πρέπει να πιστέψουν περισσότερο τα ελληνικά προϊόντα και να τα υποστηρίξουν στην πώληση. Οι εμπορικές ελληνικές εταιρίες είναι αυτές που διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό την αγορά, μιας και έχουν τα σημεία πώλησης.

Ποια είναι τα όνειρα σας για το μέλλον;

 

Αν και δεν θέλουμε να κάνουμε μεγαλόπνοα σχέδια ο πιο σημαντικός για εμάς παράγοντας είναι ο άνθρωπος. Στόχος μας είναι μια ανθρωποκεντρική εταιρία που θα παράγει αναγνωρίσιμα ποιοτικά προϊόντα με τελικό στόχο την βελτίωση της καθημερινότητας, όσο γίνεται, περισσότερων ανθρώπων.

Και άλλωστε όπως είναι και το motto μας: We dream a tasty world for all!

Share
Tags

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου